fredag 31. mai 2019

Overall-seier i Huftarøy rundt

Onsdag 29.mai 2019 stampa eg meg sørover til Bergens seilforening. Torsdag 30.mai, Kristi Himmelfartsdag, skulle X-faktor segla Huftarøy rundt i doublehanded-klassen. Mannskap var Eivind Tysse. I DH-klassen var det påmeldt 8 båtar. Totalt var det påmeldt 27 båtar.
Kl. 9 torsdag morgon segla me til Strønoosen der starten skulle gå kl. 10.55. Værmeldinga gjekk ut på S-SØ svak vind i starten. Seinare skulle vinden dreia mot NV 5 - 6 m/s.
Me kom bra ut frå start og var raskt oppe med spinnakeren.

X-faktor til venstre i bildet. Gleden med kvit og raud spinnaker
No segla me mot Lindholmen nord for ferjekaien på Hufthamar. Ved Lindholmen tok me ned spinnakeren. No var det kryssing mot Grøningen. Gleden hadde lagt rett framfor oss sidan start. Etter Austevollsbrua var det trangt, og me greidde å koma oss forbi Gleden. Ved Grøningen var det fleire båtar som overstod før dei slo mot Bekkjarviksundet. Vinden hadde no begynt å dreia litt. Me kom godt ut av dette, og segla i god fart mot Bekkjarviksundet. Båtane framfor hadde lite vind i sundet, og me tok godt innpå. Vilja, First 36.7, som var i vår klasse tok me igjen her. No var det spinnakerføre, og me lurte på kvifor ingen heiste spinnaker. Var det noko som skjedde med vinden? Me heiste spinnaker og segla side om side med Dufour 40, Grand Soleil 40 R og First 44.7 mot Kalsundbåen.



Der jibba me, og segla vidare mot mål i Strønoosen. Før me kom til Tobbeholmane vart vinden skarpare og me tok ned spinnakeren. Fekk likevel god fart mot mål, ca 7,5 knop.
Me var i mål etter 4 timar og 14 minutts seglas. Me såg at Levens, Elan 37, som var i vår klasse var ca 10 minuttar før oss i mål. Levens har høgare rating, og me var spent på om dette ville halda til seier.
Dette skulle visa seg å halda til seier med ca 5 minuttars margin. I tillegg var det beste tid uansett klasse.
Me fekk pokal og ein vandrepokal for seier i DH-klassen, ein vandrepokal for beste klasseseier og Sparebanken Vest vandrepokal for Beste tid uansett klassen


Takk til Eivind som var mannskap. Eg var tilbake på Manger kl. 24.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar