søndag 12. mai 2019

NHS Vårregatta 12.mai

I dag vart NHS Vårregatta arrangert på Mangersfjorden. 7 båtar stillte til start.
Eg segla X-faktor singlehanded i dag. I tillegg var eg startbåt, så eg kom litt seint ut i starten.
Flotte forhold på Mangersfjorden i dag med vind på 3 - 6 m/s.

X-faktor sitt spor på Marinetraffic. God dekning på Marinetraffic då eg har stasjon heime hos meg.
Ved første merkerunding ved Toskavegen var Mathilda ca 5 minuttar før meg. Denne avstanden held seg nokonlunde gjennom heile regattaen.
Etter runding Kvernane vest for Skjelanger var det spinnakerføre. Eg drøya litt med å setja spinnaker slik at eg unngjekk spinnakerjibb. Hadde fin spinnakerseglas inn mot Bognestraumen i opp i 7 knop.
Nedtak av spinnaker gjekk fint, og etter runding av Blodflu lykt var det seglas med stikk i skjøtet mot Mål i Mangersvågen.

Her er resultatlista.

Johnny Nordskag tok eit flott bilde av X-faktor:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar