søndag 12. mars 2023

Makspower LifePo4Lithium forbruksbatteri

X-faktor har hatt 2 stk. Biltema AGM-batteri på 70 aH kvar som forbruksbatteri. Desse sette eg inn i båten i April 2012. 

No var tida inne for å skifta til Lithium forbruksbatteri. 

Eg valde eit Makspower 100AH 12 volt LifePO4 Batteri BMS 150 ampere Mini. Størrelsen på dette batteriet er omtrent som dei gamle batteria. Dermed får eg plass til endå eitt 100 aH lithium batteri dersom det er trong for det. 

Eg måtte skifta ein del andre ting i samband med overgang til Lithium. Eg har tidlegare skifta solcelleregulatoren til ein Victron Smartsolar MPPT 75/15, og installert Victron Batterimonitor.  Skillereléet som eg hadde måtte også skiftast. Her har eg kjøpt ein Victron Argofet 100-2 2. I tillegg måtte landstraumsladaren skiftast. Her har eg kjøpt ein Victron Blue Smart IP65 12 volt ladar , 15 Ampere.

Eg er so heldig å ha Eivind som mannskap, og han har kunnskap og ferdighet til å skifta alt dette. 

No er alt på plass, og det fungerer fint. Vert spennande å sjå korleis dette fungerer i praksis.

Det nye forbruksbatteriet, og startbatteriet som er eit 60AH AGM-batteri. (Eg skal laga nytt festepunkt for stroppen)


Den nye landstraumladaren

Victron Argofet før den vart kobla til.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar