mandag 9. september 2013

Henri Lloyd Bergen singlehanded 2013

Laurdag 7.september gjekk Bergen singlehanded for 4.gong. Eg har vore med alle gongane. I år var heile 74 båtar påmeldt. Fredag 6.sept segla eg til Bergens seilforening der etterkvart 5 NHS båtar var samla; Cermedez, FS2, Calypsoen, April og X-faktor. Værmeldingane såg fine ut med ca. 5 m/s både fredag kveld og laurdag morgon. Her vart det nok "Vest i havet" i år også. I startområdet var det lite vind og starten vart utsett i ein time utan at det hadde noko stor betydning. Det var framleis lite vind. Me skulle segla løp O, dvs. Litle Laugarsøy om styrdbord og deretter i mål. Eit løp på 13 n.mil. Eg kom dårleg ut i starten, var innesperra. Segla mot Korsneset og håpa på å stå så høgt at eg kom meg forbi utan å slå. Det gjekk ikkje, og det var lite vind her. Såg at det var betre vind lenger ute i fjorden. Deretter vart det kryssing forbi Blia til midt i fjorden. Sterk motstraum gjorde at dette ikkje gjekk så bra. No forsvant vinden heilt og eg rak med opp i 0,8 knop i feil retning. Når vinden kom igjen kunne eg etter kvart setja spinnaker og segla skarp slør. Dette gjekk bra, var oppe i 2,5 knop. Vinden dreia og det vart platt lens mot mål i svært lite vind og motstraum. Løpet vart avkorta ved Litle Laugarsøy. Der var eg kl. 16.52. Dette var ein tålmodighetsprøve. Ein dårleg start og dårlege vegval gjorde at eg hamna langt ned på resultatlista denne gongen. Nr. 18 av 26 båtar i min klasse. Om laurdagskvelden var det seglarfest på Hjellestad, og det var ein sliten gjeng frå NHS som segla heimatt søndagsføremiddag. Morten Ådland med Cermedez vart nr. 2 i klassen, 4 sekund etter vinnaren, og var den av NHS seglarane som hadde det beste resultatet. Kjekt at også Tom Lennart Sætersdal som er ny seglar i NHS fekk pokal for 5.plassen i sin klasse.

                                 John Elter tok flotte bilder under regattaen.

Skipparen ser ikkje heilt fornøyd ut her.
 
 Sporet frå marinetraffic.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar