søndag 25. august 2013

Seier i Mangersfjorden rundt 2013

X-faktor rett før mål, ved Fugleskjeret.

Det vart seier i Mangersfjorden rundt søndag 25.august. Heile 9 båtar stillte til start. Det fleste segla shorthanded. Cermedez, Calypsoen og X-faktor singlehanded. FS2, Anchrissi, Tjorven og Funny Girl doublehanded. Mathilda og Steam med fullt mannskap. Det var meldt 7 m/s frå sør kl. 12 og 6 m/s frå sør kl. 13 og 14. Eg valde derfor å segla med 3'ar. Eg var ikkje heilt heldig med starten. God plan men var litt for sein. Var langt bak. Opptil første merke med Toskavegen var Funny Girl først, deretter Cermedez og X-faktor som nr. 3. Mathilda hadde god start, men prøvde seg med spinnaker på første legget. Det gjekk dårleg og eg segla forbi dei. No var det kryss ut mot Kvernane. På dette legget segla FS2 forbi meg, og eg runda Kvernane som nr. 4. No var det tilbake forbi Skjelanger og innover mot Bognestraumen. Det var for skarpt å segla spinnaker. Marhtilda prøvde seg men det var mykje broaching. Litt råsevind på dette legget, opp i 8 - 9 m/s. Innover mot Bognestraumen gjekk eg litt lenger frå Holsnøylandet enn dei andre. Dette gjorde eg for å få meir vind og meir medstraum. Dette var gunstig og eg segla forbi FS2 og tok kraftig inn på Cermedez og Funny Girl. Hadde fin runding i Bognestraumen og fekk god fart mot Mangersvågen og mål. Vinden hadde no dreia litt på sørvest og det vart for skarpt til å segla spinnaker her også. Var i mål som båt nr. 3 etter Cernedez og Funny Girl. På korrigert tid held det akkurat til seier framfor Funny Girl og Cermedez.

Her er sporet frå Marinetraffic. Dette er heimebane !!

1 kommentar:

  1. Det vart ikkje seier alikevel!! Regattakomiteen rota med sorteringa i Excel, og det viste seg at det var Funny Girl som vant 12 sekund framfor X-faktor. Litt pinlig, men sånt skjer.

    SvarSlett