tirsdag 6. desember 2022

Kevlarstorseglet

Elvstrøm storseglet som eg fekk levert i februar 2013 er no nesten 10 år.

X-332 X-faktor NOR 9341: Nytt storsegl: Nytt Elvstrøm EPEX storsegl med aramid fibrar. Karl Otto Book frå Elvstrøm Norge overleverte seglet i kveld under Fjordsailing AS sitt arr...



Eg kjøpte nytt Elvstrøm storsegl for 2 år sidan, men brukar framleis det gamle kevlarstorseglet ein del.
I dag har eg hatt det oppe i stova og sett på nokre forsterkningar og eit par nye luser. Det kan brukast lenge enno.



Frå tur rundt Fedje september 2022


1 kommentar:

  1. Var litt optimistisk når eg meinte at seglet kunne brukast lenge enno. På Isbjørnen i mars 2023 rivna seglet i ei vindkula. Seglmakaren og eg vart enige om at det hadde lite for segl å reparera seglet. Eg demonterte diverse frå seglet og leverte det på gjenbruksstasjonen !!

    SvarSlett