mandag 25. august 2014

Mangersfjorden rundt 24.august 2014

Laurdag 23.august var det samlig for Nordhordland seilforening på Manger. Ikkje så mange som stillte opp: Cermedez med Morten og Steinar, Gamle svarten med Helge og Bente, Foxy med Jan-Åge og X-faktor med Wilgot, Wenche og eg.
Søndag var det klart for Mangersfjorden rundt. Då kom Mathilda med Bjørn, Helge og Arne for å vera med.
Gamle svarten er ikkje noko regattabåt, så då var me 4 båtar som starta.
Eg skulle segla singlehanded som trening til Bergen singlehanded. Det var meldt 12 m/s frå NV og dette stemte godt. Ikkje heilt ideelle forhold for singlehandedsegling, men ei lærerik trening.
Eg tok eit rev i storseglet før start og sette genoa 3. Det var grei seglføring for desse forholda.
Kom greit ut i starten som første båt.
Starten går!
Hadde eit dårleg slag og slo nok litt for tidleg fram mot første merke ved Toskavegen. Cermedez og Mathilda tok innpå meg, men eg runda som første båt. Ved runding sørspissen på Toska segla Cermedez forbi meg. Mot Kvernane var vinden oppe i 12 m/s og det var nesten full kryss. Cermedez drog frå, men avstanden bak til Mathilda auka nok litt.
Cermedez seglar forbi meg.
Jibben rundt Kvernane var litt dårleg planlagt og litt ukontrollert!
No var det full fart innover mot Bognestraumen i ganske store bølgjer. Loggen viste på det meste 9,8 knop og vinden var på meste oppe i 13 m/s. Mathilda var einaste båt som sette spinnaker. Eg segla autopilot og åt nistepakken.
Mot Bognestraumen bak Cermedez (Hurtigruta til babord)
Ved runding i Bognestraumen vart det kryssing mot mål i Mangersvågen. Vinden låg på opp mot 12 m/s.
Hadde nokre dårlege slag der båten nesten stoppa opp. Ikkje bra. Overstod også på siste legget og tapte mykje på det.
X-faktor sitt spor siste del av regattaen. Slo for sent inn mot mål i Mangersvågen.
Brukte 1 time 40 min og 51 sekund på løpet. Det held til 3.plass 50 sekund etter Cermedez og vel 4 minutt etter Mathilda.
X-faktor går i mål.
Meir bilder og resultatliste finn du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar